Jaký rozpočet stanovit pro linkbuilding

Pokud potřebujete zvýšit návštěvnost a prodeje Vašich produktů či služeb na Vašem webu, jistě jste již zjistili, že jednou z několika možností, jak toho dosáhnout, je linkbuilding. Zkrátka pomocí optimalizace webové stránky pro vyhledávače.

Co je to Linkbuilding?

Linkbuilding představuje získávání kvalitních zpětných odkazů a šíření povědomí o Vašem webu na internetu mezi lidi.

Možná jste už zjistili, že získat zdarma zpětné odkazy sice jde, ale mnohdy se nic neděje. Je to víceméně tím, že zpětné odkazy z takových webů, kde je lze publikovat zdarma, nemáte pouze Vy. Daná webová stránka tak svou hodnotu rozděluje v praxi často mezi tisíce, v případě katalogů i desetitisíce webů, takže se není čemu divit, když máte pocit, že i přes veškeré to úsilí stojíte stále na místě.

Řešením jsou odkazy, které nemá každý. Získáte je u vybraných SEO konzultantů. Ing. Jana Hrabalová z webu kvalitnizpetneodkazy.cz Vám sežene dokonce odkazy z domén o takových hodnotách, které jinde za takovou cenu (od 150Kč za odkaz) prostě neseženete. Výsledky se dostavují mnohdy již několik dní od publikace zpětných odkazů.

Cena linkbuildingu se pohybuje od 4000Kč za měsíc. Čím více se rozhodnete do linkbuildingu investovat, tím lepších výsledků dosáhnete.

Na co byste rozhodně neměli zapomenout:

  • Zajistěte kvalitní texty na Váš web – musí návštěvníkům předávat hodnotné informace
  • Musíte cílit na správná klíčová slova – špatný výběr zmaří Vaši snahu
  • Optimalizovat Vaše texty na vybraná klíčová slova

Uživatelská zkušenost dělá hodně. Pokud uživatel na Vašem webu najde informace, které potřebuje, Google pochopí, že Váš web je pro klíčové slovo, pod kterým Vás našel, relevantní. Stráví na webu více času, prokliká se více stránkami, možná Vás i nasdílí na nějaké té sociální síti (tuto šanci zvýšíte, pokud vložíte na web tlačítka pro sdílení).

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *